Back to basics w outsourcingu - część 2

Zapraszamy do drugiej części naszej nowej serii publikacji. Tym razem radzimy, jak stworzyć katalog usług.

W pierwszej części radziliśmy Wam w kwestiach związanych z modelami zarządzania jakością w kontraktach outsourcingowych - SLA/KPI.

Tym razem "na warsztat" wzięliśmy katalogi usług. Jak je tworzyć? Na co zwracać szczególną uwagę?

Artykuł możecie przeczytać tu.

powrót

Zobacz także

Polecamy najnowszy raport opracowany przez fundację Pro Progressio prezentujący obecność skandynawskich firm z sektora BSS w Polsce
więcej
Nasi konsultanci są autorami wielu publikacji z dziedziny outsourcingu i procesów negocjacji w najbardziej renomowanych mediach w Polsce. Jesteśmy również współautorami książki "Outsourcing w praktyce". Zapraszamy do zapoznania się z naszymi publikacjami.
więcej
Mieliśmy przyjemność wspierać T-Mobile w jednym z największych projektów outsourcingowych w historii polskiego rynku
więcej

Nasi klienci więcej

  • PKN Orlen
  • TVP
  • Kredyt Bank
  • Centrum Operacyjne Banku Pocztowego
  • Neuca
  • PKP PLK
  • Apator
  • PKP Energetyka
  • T-Mobile
  • Expander
  • PZU
  • Logintrans
  • Budimex
  • Kopex
  • AmRest
  • Polkomtel
  • TARR CI
  • ING Bank
  • J.S. Hamilton
  • Pinebridge
  • Mitsubishi Electric Europe
  • CTL Logistics
  • HDI Asekuracja
  • DHL Express Poland