Back to basics w outsourcingu - część 2
Zapraszamy do drugiej części naszej nowej serii publikacji. Tym razem radzimy, jak stworzyć katalog usług.
W pierwszej części radziliśmy Wam w kwestiach związanych z modelami zarządzania jakością w kontraktach outsourcingowych - SLA/KPI.
Tym razem "na warsztat" wzięliśmy katalogi usług. Jak je tworzyć? Na co zwracać szczególną uwagę?
Zobacz także
Polecamy najnowszy raport opracowany przez fundację Pro Progressio prezentujący obecność skandynawskich firm z sektora BSS w Polsce
więcej
Nasi konsultanci są autorami wielu publikacji z dziedziny outsourcingu i procesów negocjacji w najbardziej renomowanych mediach w Polsce. Jesteśmy również współautorami książki "Outsourcing w praktyce". Zapraszamy do zapoznania się z naszymi publikacjami.
więcej
Mieliśmy przyjemność wspierać T-Mobile w jednym z największych projektów outsourcingowych w historii polskiego rynku
więcej