Audyt niewłaściwie wykonanego wdrożenia i wycena strat Klienta

W ramach tego procesu dokonaliśmy analizy niewłaściwie zrealizowanego projektu wdrożenia nowej wersji oprogramowania systemu bilingowego oraz opracowaliśmy model wyceny strat operatora

Jeden z czołowych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce

Prowadząc projekt integracji struktur organizacyjnych, infrastruktury oraz oferty produktowej i procesów obsługi klientów, jak również uwzględniając zmieniające się uwarunkowania prawne, jakim podlegają operatorzy telekomunikacyjni w Polsce, firma podjęła decyzję o wdrożeniu nowej wersji systemu bilingowego.

Wdrożenie prowadzone przez zewnętrzną firmę zakończyło się niepowodzeniem, z powodu nieprzestrzegania przez dostawcę dobrych praktyk z dziedzin zarządzania projektami i wdrażania systemów informatycznych czy procesów biznesowych.

Wspieraliśmy klienta w identyfikacji i dokumentowaniu przyczyny niepowodzenia projektu wdrożenia nowej wersji systemu. Przeprowadziliśmy analizę zgodności prowadzonych prac z obowiązującą umową oraz z dobrymi praktykami obowiązującymi w projektach IT tej skali. W kolejnym etapie zapewnialiśmy wsparcie w procesie negocjacji warunków zakończenia współpracy z dostawcą, jak również wspieraliśmy Klienta w procesie sądowym przez Trybunałem Arbitrażowym poza Polską.

Dodatkowo, firma nasza została poproszona o wykonanie uzupełniającego projektu, którego zadaniem było zweryfikowanie przyjętego przez operatora modelu wyceny strat będących następstwem nieudanego projektu. Projekt uzupełniający zakończył się w terminie i dostarczył klientowi konkretnych, mierzalnych argumentów do dochodzenia odszkodowania za poniesione straty.

powrót

Zobacz także

Nasi konsultanci są autorami wielu publikacji z dziedziny outsourcingu i procesów negocjacji w najbardziej renomowanych mediach w Polsce. Jesteśmy również współautorami książki "Outsourcing w praktyce". Zapraszamy do zapoznania się z naszymi publikacjami.
więcej
Polecamy najnowszy raport opracowany przez fundację Pro Progressio prezentujący obecność skandynawskich firm z sektora BSS w Polsce
więcej
Mieliśmy przyjemność wspierać T-Mobile w jednym z największych projektów outsourcingowych w historii polskiego rynku
więcej

Nasi klienci więcej

  • Apator
  • Expander
  • TARR CI
  • PKP Energetyka
  • Kredyt Bank
  • AmRest
  • ING Bank
  • PKP PLK
  • HDI Asekuracja
  • Polkomtel
  • Neuca
  • J.S. Hamilton
  • CTL Logistics
  • PZU
  • Kopex
  • T-Mobile
  • TVP
  • Logintrans
  • Mitsubishi Electric Europe
  • Budimex
  • PKN Orlen
  • Centrum Operacyjne Banku Pocztowego
  • DHL Express Poland
  • Pinebridge